جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۰
کد خبر: ۷۲۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
داوران رشته نقاشي معرفي شدند

آخرين مهلت ارسال اثر به جشنواره تجسمی فجر؛ امروز

هيات انتخاب و داوري رشته نقاشي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر معرفي شدند. امروز آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر، در رشته نقاشي كه با موضوع انسان معاصر برگزار مي شود، يعقوب عمامه پيچ، احمد وكيلي، عبدالمجيد حسيني راد، كاظم چليپا و مرتضي افشاري انتخاب و داوري آثار را بر عهده دارند.

ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته هاي نقاشي، با موضوع انسان معاصر، خوشنويسي در سه گرايش نستعليق، شكسته نستعليق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگري در سه گرايش نقاشي ايراني با موضوع شعاير ايراني-اسلامي و تذهيب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازي با موضوع راه بي انتها و سراميك هنري با موضوع آزاد در بخش ملي برگزار مي شود.

بخش بين الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي دررشته هاي كاريكاتور در دو گرايش كارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سياستمداران مطرح جهان، عكاسي در گرايش مستند با موضوع اميد و شادي هاي زندگي، پوستر با موضوع انرژي و تصوير سازي با موضوع خانواده برگزار مي شود.

فيلم‌هاي مستند هنرهاي تجسمي بخش ديگر ششمين جشنواره تجسمي فجر است و مستندسازان تا 11 دي ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال كنند.

امروز آخرين مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش ملي  و بین الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر است و هنرمندان مي توانند تا ساعت 24 امشب در سايت جشنواره به نشاني   www.ivafestival.ir ثبت نام كنند و آثارشان را ارسال كنند.
نظر شما