جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۲
کد خبر: ۷۲۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

اجراهای موسیقی پس از پایان ماه صفر

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ روزهای 5 و 6 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برنامه اجرا می‌کند.
به گزارش شهر، جهانبخش پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می رود.

در این کنسرت این خواننده پاپ قطعاتی از آلبوم تازه خود با عنوان اکسیژن را برای هواداران اجرا می کند، همچنین قطعاتی از آلبوم های قبلی این خواننده توسط اعضای گروه اجرا می شود.

جهانبخش در این کنسرت به همراه اعضای گروهش قطعاتی همچون آنقدر خالم خرابه، چی شده، منو نگاه کن، روزمرگی، ای دل، چه حس خوبیه را برای هواداران اجرا می کنند.

رضا تاجبخش هم چون اجراهای قبلی این خواننده وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده خواهد داشت و نوازندگانی چون بابک ریاحی پور، یاشار خسروی و بهنام حکیم نیز در این کنسرت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

قیمت بلیت های این کنسرت بر اساس جایگاه ها 35 تا100 هزار تومان است.



سالن میلاد نمایشگاه تهران میزبان رحیم شهریاری

رحیم شهریاری و گروه ˈآرازˈ 17 دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می رود.

این گروه اواخر اسفند ماه سال جاری و همزمان با عید نوروز در تهران و تبریز به اجرای برنامه می پردازد.

گروه «آراز»ˈ در اجرای پیش رو قطعاتی از آلبوم های ˈیاواش یریˈ و ˈکیم بیلیرˈ را به همراه گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری اجرا می کند.

در این کنسرت رحیم شهریاری (خواننده)، محمدحسین افشاری (نقاره) و حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی (پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری (کلارینت)، محمد زبری (درامز)، امیل عباسی مهر (گیتار باس)، بهمن میرزازاده (تار و گیتار)، معصومه شجاعی ، رها حکمی ، شیما اصلانی و سویل یوسفی به عنوان (همخوان) ایافی نقش می کنند. 

رحیم شهریاری، جبار موسی اُف، علی اکرام بایرام اُف، رامیز میریشلی، شاکر حسین لی، نیما صرافی مهر، عثمان بیک، عاشیق قربان و علی اکبر تقی اف اهنگسازی قطعات را بر عهده دارند.



کنسرت گروه موسیقی کایر در تهران برگزار می شود

کنسرت گروه موسیقی کایر به سرپرستی سید جمال محمدی، همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

این گروه 29 دی ماه سال جاری (در دو سانس) کنسرت خود را با عنوان ˈ نوای فولکلور ایران ˈ به روی صحنه می برد.

گروه موسیقی کایر در کنسرت دی ماه خود، قطعاتی را از نواحی مختلف ایران زمین با گویش های لری، کردی، مازندرانی، گیلکی، بوشهری، بندری، آذری و خراسانی اجرا خواهد کرد.

نظر شما