جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۷۲۶۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳

فراخوان یک گالری هنری برای حمایت از حیوانات

گالری شیلا با همکاری انجمن حمایت از حیوانات فراخوانی را برای برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی منتشر کردند.
به گزارش شهر، مدیر گالری شیلا درباره این فراخوان اظهار کرد: تصمیم برای برگزاری نمایشگاهی به منظور حمایت از حیوانات از سال گذشته در برنامه‌های گالری گنجانده شده بود. طی صحبت‌هایی که با انجمن حمایت از حیوانات داشتیم، تصمیم بر این شد که فراخوانی را به این منظور برای حضور هنرمندان منتشر کنیم.

محمد سلطانی افزود: بخشی از عواید حاصل از فروش آثار هنری به انجمن حمایت از حیوانات تعلق خواهد گرفت. طبق توافق با این انجمن، بخشی از آثار که از طریق فراخوان به دست گالری می رسند در نمایشگاه گذاشته می‌شوند و گالری هم می‌تواند به هنرمندان خود سفارش کار بدهد؛ بنابراین شرکت در این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

او ادامه داد: هنرمندان می توانند در رشته های مختلف هنری کار بفرستند، اما با توجه به زمان کمی که از اعلام فراخوان تا برگزاری نمایشگاه وجود دارد، ممکن است این فرصت جوابگوی پرداختن به رشته‌های مختلف را فراهم نکند.

سلطانی همچنین عنوان کرد: گالری شیلا از هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این دعوت می‌کند که آثار هنری خود را در رشته‌های هنری تا ۲۰ دی ماه به گالری تحویل دهند. پس از ارزیابی آثار و با توجه به حجم فضای گالری نمایشگاهی از تاریخ ۲۵ دی تا ۲ بهمن ماه از آثار هنرمندان در تاریخ مقرر برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند به گالری شیلا واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از طالقانی، کوی گیلان، شماره ۲، واحد ۱ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۹۴۴۱۴۷ تماس بگیرند.
منبع: ایسنا
نظر شما