جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۲
کد خبر: ۷۲۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰

معصومه مظفری رئیس انجمن هنرمندان نقاش شد

معصومه مظفری که در انتخابات اخیر انجمن هنرمندان نقاش، بیشترین رأی را از آن خود کرده بود، از سوی هیئت مدیره به عنوان رئیس انجمن هنرمندان نقاش انتخاب شد.
به گزارش شهر، سومین مجمع عمومی انجمن هنرمندان نقاش روز ۵ دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و هیئت مدیره انجمن متشکل از  معصومه مظفری، منیژه صحی،‌ محمدرضا فیروزه‌ای،‌ رامین مهدی‌نژاد،‌ علی ذاکری و محمدباقر ضیایی با کسب بیشترین آراء حاضران به عنوان اعضای ششمین هیئت مدیره انجمن انتخاب شدند.

ششمین هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش هفته گذشته معصومه مظفری را با توجه به کسب بیشترین آراء در انتخابات، به عنوان ریاست انجمن برگزید و منیژه صحی و محمدرضا فیروزه‌ای نیز به ترتیب به عنوان نایب رئیس و خزانه‌دار انجمن انتخاب شدند.

معصومه مظفری پیش از این در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۸۷ نیز ریاست انجمن هنرمندان نقاش را بر عهده داشت.

‌ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش به دنبال استعفای اکثریت اعضای هیئت مدیره  دوره پنجم،به صورت فوق‌العاده و یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار شد.

پنجمین دوره انتخابات انجمن هنرمندان نقاش مردادماه سال ۱۳۹۰ برگزار شد و با حداکثر آراء همایون ثابتی مطلق به عنوان رئیس هیئت مدیره، علی ندایی به عنوان نایب رئیس، مهناز احمدی به عنوان دبیر انجمن و حمید توکلی به عنوان خزانه‌دار و محمدرضا قربانی اقدم به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدند و رامین مهدی‌نژاد درستی و محمدعلی شاکری راد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
نظر شما