جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۷۳۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

انتخاب آثار بخش بين‌الملل جشنواره تجسمي فجر

آثار نهايی بخش بين‌الملل ششمين جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر تا پايان هفته جاری انتخاب می‌شود.
به گزارش شهر، انتخاب آثار بخش بين الملل ششمين جشنواره تجسمي فجر در رشته هاي تصويرسازي، كاريكاتور،‌عكاسي و پوستر آغاز شده و تا پايان هفته جاري آثار و هنرمندان نهايي راه يافته به بخش بين الملل جشنواره اعلام مي شود.

در رشته عكاسي با موضوع "اميد و شادي هاي زندگي" سيف الله صمديان، محسن راستاني و عباس كوثري  و در رشته پوستر  با موضوع "انرژي" مهدي سعيدي، محمدرضا دوست محمدي و سيد حسن موسي زاده انتخاب آثار را انجام مي دهند. در رشته كاريكاتور در گرايش كارتون با موضوع "هنر" كامبيز درم بخش، مسعود ضيايي زردخشويي و بزرگمهر حسين پور انتخاب آثار را انجام مي دهند و در گرايش چهره با موضوع سياستمداران مطرح جهان جواد عليزاده، عليرضا پاكدل و نسرين عبدوشيخي انتخاب آثار را بر عهده دارند و  انتخاب آثار رشته تصويرسازي با موضوع "خانواده" را بهزاد غريب پور، پژمان رحيمي زاده و علي بوذري بر عهده دارند.

داوري نهايي آثار بخش بين الملل توسط هيات انتخاب هر رشته و دو داور خارجي در هر يك از رشته هاي جشنواره انجام مي شود و امسال براي نخستين بار هشت داور خارجي در جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر حضور دارند كه اسامي آنها به زودي اعلام مي‌شود.

ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر در بخش ملي(نقاشي، نگارگري، سراميك هنري، مجسمه سازي و خوشنويسي)، بين الملل(عكاسي، پوستر، كاريكاتور و تصويرسازي، و بخش مكمل (فيلم مستند هنرهاي تجسمي) 14 بهمن تا پنجم اسفندماه سال جاري برگزار مي شود.

نظر شما