جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۳
کد خبر: ۷۳۰۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

تجلیل از 24 هنرمند در مراسم اختتامیه جشنواره جام‌جم

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم با حضور رییس سازمان صداوسیما، معاون سیما، هنرمندان، برنامه‌سازان و مدیران سیما برگزار می‌شود.
به گزارش شهر، مراسم اختتامیه‌ این جشنواره که با حضور رییس، معاونان و مدیران سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود با برنامه‌های مختلفی همراه خواهد بود.

تقدیر از خانواده پنج شهید معزز که درباره زندگی، رشادت‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران مجموعه‌های نمایشی تولید و پخش شده است یا در حال تولید است از جمله برنامه‌های این مراسم است.

همچنین در اختتامیه جشنواره جام جم تجلیل از 24 تن از کارگردانان، برنامه‌سازان و هنرمندان برجسته که بیشترین همراهی و همکاری را با شبکه‌های مختلف تلویزیونی داشته و آثار ماندگار و خاطره‌انگیزی از خود به جا گذاشته‌اند برگزار می‌شود.

همچنین اجرای موسیقی به خوانندگی سالار عقیلی و تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره از دیگر برنامه‌های اختتامیه جشنواره جام جم است.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم سیما ساعت 17:30 عصر روز چهارشنبه، 25 دی ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می شود.
نظر شما