جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۴
کد خبر: ۷۳۲۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
در حاشیه مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی محلات مطرح شد؛

اظهارنظر جالب قالیباف در مورد شهرآورد آبی و قرمز

شهردار تهران در آستانه بازی دربی استقلال و پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره حمایت های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران برای پشتیبانی ازدو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: ما طرفدار هر دوتیم شهر تهران هستیم و امیدواریم در مسابقه دربی نیز دو تیم بازی خوب و توام با اخلاقی را ارایه دهند.
به گزارش شهر،دکترمحمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی محلات شهر تهران اظهارداشت: طبیعتا امروز نمی توانم بگویم که چه امکانات ورزشی برای شهر تهران کافی است، البته شهرمان نسبت به گذشته ورزشی تر شده و اقدامات بیشتری مخصوصا در حوزه ورزش همگانی صورت گرفته است.

شهردار تهران افزود: امروز اگر هر شهروند تهرانی تصمیم بگیرد که ورزش کند در کمتر از 400-500 متر از محل زندگی خود و در هر بخشی از شهرتهران به یک ایستگاه ورزشی دسترسی دارد و با اندکی پیاده روی می تواند خود را به اماکنی برساند که امکانات ورزشی برای شهروندان فراهم است. همچنین سالن های ورزشی نیز برای بانوان در نظر گرفته شده و بیش از 12هزار تیم ورزشی در رشته های مختلف در شهر تهران فعال هستند. البته حتما باید بیش از این تلاش کنیم و به پیش برویم.ضمن اینکه باید محیط را نیز به گونه ای فراهم کنیم تا شهروندان بتوانند بهتر از گذشته ورزش کنند.

شرط  شهردار تهران برای واگذاری ورزش همگانی از دولت به شهرداری
 
دکترقالیباف درپاسخ به سوالی درباره واگذاری ورزش همگانی از دولت به شهرداری تهران گفت: البته تاکنون در این رابطه نشستی با دولت برگزار نشده است، اما امیدوارم بتوانیم این نشست را با وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم. البته شهرداری تهران کار توجه به ورزش همگانی را آغاز کرده است و مسائل مربوط به ورزش همگانی را به پیش می برد اما در عین حال آمادگی همکاری و هماهنگی کامل با وزارت ورزش و جوانان را هم دارد. 

دکتر قالیباف افزود: معمولا هرکاری که به شهرداری ها واگذار می شود به طور طبیعی اعتبارات موردنیاز آن نیز به شهرداری ها واگذار می شود. بنابراین در زمینه ورزش همگانی نیز این اقدام باید صورت گیرد. 

بازی شهرآورد اخلاقی و با نتیجه باشد

وی در آستانه بازی دربی استقلال و پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره حمایت های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران برای پشتیبانی ازدو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: ما طرفدار هر دوتیم شهر تهران هستیم و امیدواریم در مسابقه دربی نیز دو تیم بازی خوب و توام با اخلاقی را ارایه دهند. البته موافق آن هستیم که شهرآورد استقلال و پرسپولیس نتیجه هم داشته باشد و به مساوی ختم نشود. 

ازهردوتیم استقلال وپرسپولیس حمایت می کنیم

محمدباقر قالییباف ادامه داد: هرگاه صحبت شده شهرداری اسپانسر باشگاه های ورزشی باشد، من هیچ وقت نپذیرفتم که تنها اسپانسر یک تیم بشویم بلکه همیشه گفتم اگر قرار است شهرداری تهران در ورزش حرفه ای برای دو تیم پرسپولیس و استقلال به عنوان اسپانسر حضور پیدا کند، باید اسپانسر هر دوتیم باشد. چرا که این دو تیم دارای طرفداران بسیاری در سطح ملی هستند و همیشه نیز ازهر دوتیم حمایت کرده ام.هم اکنون نیز از هر دوتیم استقلال و پرسپولیس حمایت می کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: البته دوستان در باشگاه استقلال با ما صحبت هایی داشته اند و هفته قبل نیز آقای دایی تماسی با من گرفتند که من نیز در این تماس آمادگی خود را اعلام کردم. بنابراین حتما برای اسپانسری در خدمت هر دو تیم خواهیم بود. 
خبرهای مرتبط
نظر شما