جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۳۲۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

ايران در سيد يک جام ملت‌هاي آسيا قرار گرفت

رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسياي فوتسال سوم اسفند 92 در ويتنام قرعه کشي مي شود.
به گزارش شهر به  نقل از فدراسيون فوتبال، افتخاري، رئيس کميته فوتسال درباره قرعه کشي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2014 ويتنام و همچنين رقابت‌هاي فوتسال باشگاه‌هاي آسيا به نکاتي اشاره کرد.

وي درباره برگزاري رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا گفت: کميته فوتسال کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه اي به فدراسيون خواسته بود تا نماينده ايران را در رقابت هاي قهرماني آسيا مشخص کنيم که ما هم به آنها اعلام کرديم هنوز ليگ برتر فوتسال ايران به پايان نرسيده تا نماينده را معرفي کنيم، اما به محض اينکه رقابت ها به پايان رسيد، اين کار را انجام خواهيم داد.

افتخاري درباره قرعه کشي رقابت‌هاي جام ملتهاي آسيا در ويتنام هم گفت: قرعه کشي اين رقابت‌ها يکشنبه سوم اسفند 92 در گراند هتل سياگوم هوشي مينه ويتنام انجام مي شود که ايران در سيد يک اين قرعه کشي قرار گرفته است. البته سيدبندي اين رقابت‌ها بر اساس عملکرد تيم هاي ملي در دوره گذشته رقابت‌ها اعلام شده که ژاپن اول، تايلند دوم و ايران سوم است و استراليا در رده چهارم قرار گرفته است. تيم هاي کويت، قرقيزستان، لبنان، ازبکستان، چين، تاجيکستان، چين تايپه، اندونزي، کره جنوبي، ويتنام، عراق و مالزي در رده هاي پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.

رئيس کميته فوتسال درپايان سيدبندي رقابت‌ها را اعلام کرد: در سيد يک ايران به ويتنام، ژاپن، تايلند قرار دارند که مشخص است که با هم همگروه نمي شود. در سيد دو استراليا، کويت، قرقيزستان و لبنان قرار دارند و در سيد سوم تيم هاي ازبکستان، چين، تاجيکستان، چين تايپه و در سيد چهارم تيم هاي اندونزي، کره جنوبي، عراق و مالزي قرار گرفته اند. 
نظر شما