جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۶
کد خبر: ۷۴۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
در زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج)

نمایشگاه عکس و پوستر «قاب انقلاب» افتتاح شد

نمایشگاه عکس‌های انقلابی قاسم حاج‌محمدی و پوسترهای نخستین جشنواره پرچم با حضور هنرمندان و اهالی هنر در زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار شهر، در مراسم افتتاح این نمایشگاه که صبح امروز سه‌شنبه 15 بهمن در زیرگذر چهار راه ولیعصر برگزار شد، کورش پارسانژاد گرافیست، آریا کسایی گرافیست، احمد نصیرپور عکاس و قاسم حاج‌محمدی عکاس، حضور داشتند.

نمایشگاه «قاب انقلاب» عکس‌هایی کمتر دیده شده از حضور مردم در جریان انقلاب 57 را در کنار مجموعه‌ای از پوسترهای برگزیده نخستین جشنواره پرچم به نمایش گذاشته است.

کورش پارسانژاد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر»، با اشاره به حجم بالای عبور و مرور در زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج)، برپایی این نمایشگاه‌ و نمایشگاه‌‌هایی از این دست را اقدام مناسبی دانست که سبب ارتقای سطح سواد بصری توده مردم می‌شود. 

قاسم حاجی‌محمدی نیز از برپایی این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: قصد دارم پس از همکاری با فرهنگسرای انقلاب و معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایش تعدادی از عکس‌‌های مجموعه «قاب انقلاب»، همه عکس‌های این مجموعه را با همکاری سازمان فرهنگی هنری در یک کتاب منتشر کنم.  

امیر عبدالحسینی مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پدرام پاک‌آیین مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل این سازمان و ناصر امین‌زاده رییس فرهنگسرای فردوس نیز در این مراسم حضور داشتند.

نظر شما