جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۴۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
بابک حمیدیان در گفت و گو با شهر:

امسال فقط 2 فیلم بازی کرده ام نه 8 فیلم/ امیدوارم عدالت رعایت شود و سیمرغ بگیرم

بابک حمیدیان با بیان این که من از جمله بازیگرانی نیستم که بخواهم در یک سال 7 تا 8 فیلم بازی کنم، گفت: من امسال تنها دو فیلم بازی کرده ام و بقیه فیلم محصول سال‎های گذشته است.
بابک حمیدیان بازیگر سینما در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون علت حضور متعدد خود در فیلم های جشنواره فیلم فجر،گفت: امسال شرایط به گونه ای شده است که تعدادی از فیلم هایی که در طول سال های گذشته و امسال بازی کرده ام به طور همزمان در جشنواره شرکت کرده اند. این فیلم ها محصول 4 و 5 سال است و انتظار دارم مخاطبان و اهالی رسانه و منتقدان این فیلم ها را محصول تولید در یک سال نبینند.

وی اظهارداشت: بسیار از من سوال می شود که چقدر فرصت دارم که می توانم در یک سال 8 فیلم بازی می کنم؟ اما به واقع این گونه نیست. من از جمله بازیگرانی نیستم که بخواهم در یک سال 7 تا 8 فیلم بازی کنم.

حمیدیان در این باره تصریح کرد: من در فیلم شهاب حسینی تنها یک سکانس،در فیلم قصه های رخشان بنی اعتماد یک سکانس و در فیلم به تهران خوش آمدید یک سکانس بازی کردم. برای بازی در این فیلم ها نیر برحسب احترام ریالی نگرفتم.برای به تهران خوش آمدید فقط هدیه ای دریافت کردم.

این بازیگر سینما با تاکید براین که باید رسانه ها تاریخ ساخته این فیلم‎ها را در نظر بگیرند، گفت: فیلم «رستاخیز» احمدرضا درویش که در آن نقش یزید و ابن زیاد را بازی کردم از سال 88 شروع شد. فیلم «چ» نیز محصول سال گذشته است.من امسال فقط فیلم «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و ناصر ضمیری را بازی کردم. 

حمیدیان در ادامه در مورد احتمال گرفتن جایزه بهترین بازیگر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم هایی که من بازی کرده ام و در جشنواره به نمایش درآمده اند، در موقعیت های بسیار سختی ساخته شده اند و از فضاهای آپارتمانی به دور هستند.به نظرم فیلم هایی که بازی کردم سخت ترین فیلم هایی ست که در جشنواره شرکت کردند و این موضوع را غیرقابل انکار می دانم.با توجه به همین مساله امیدوارم عدالت رعایت شود و موفق به دریافت سیمرغ بازیگری شوم.
نظر شما