جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۸
کد خبر: ۷۴۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

6 رشته ورزشهای یخی در سالن پاتیناژ‌ تهران

اولین سالن یخی استاندارد ایران در مجموعه ورزشی و تندرستی آرامیس امکان پرداختن به 6 رشته ورزش‌های یخی حاضر در بازی‌های المپیک زمستانی و بازی‌های آسیایی را فراهم کرده است.
به گزارش شهر، به نقل از سایت فدراسیون اسکی،  سینا قاسمیان، سرمایه‌گذار مجموعه آرامیس در خصوص احداث اولین سالن یخی ایران می گوید: چون سال‌هاست به عنوان بخش خصوصی کارمان بهره‌برداری از اماکن ورزشی است، خیلی علاقه داشتیم تا شرایطی را فراهم کنیم تا امکانات پرداختن به رشته‌ای که واقعا جایش در ورزش ایران خالی بود را به وجود بیاوریم. البته دلیل اصلی اینکه تا به حال فضای پرداختن به ورزش‌های یخی فراهم نشده بود، هزینه‌های بالا تأسیسات و تجهیزات آن بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیشنهاد یک شرکت آلمانی تولید کننده اسکیت روی یخ که صاحب آن یک ایرانی بود و معرفی ما توسط آقای خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی، ارتباط مربوطه برقرار شد و شرکت آلمانی با در اختیار گذاشتن تجهیزات و تأسیسات این رشته ورزشی باعث شد تا به این فکر بیافتیم تا بتوانیم شرایط پرداختن به ورزش‌های یخی را در کشورمان فراهم کنیم.


با راه‌اندازی این سالن امکان پرداختن به 6 رشته ورزش‌های یخی حاضر در بازی‌های المپیک زمستانی و بازی‌های آسیایی از جمله اسکیت روی یخ و پاتیناژ برای ورزشکاران ایران فراهم خواهد شد.
افتتاح این سالن 17 آذر  در مجموعه ورزشی و تندرستی آرامیس واقع در بلوار میرداماد برگزار شد.
خبرهای مرتبط
نظر شما