جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۴۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

مبعلي: خوشحالم استقلالي‌ها به من اعتماد کردند

هافبک تيم استقلال گفت: قرار نيست در استقلال جاي کسي را بگيرم.
به گزارش شهر، ايمان مبعلي درباره اينکه جو استقلال را پس از حضورش در جمع آبي پوشان چطور ارزيابي مي کند اظهار داشت:من با اکثر بچه‌ها رفيق هستم و در اردوي تيم ملي با خيلي از آن‌ها بوده‌ام. رابطه خوبي با آن‌ها دارم و از روز اول احساس غريبي نکردم. قبلا هم در استقلال بازي کرده‌ام و خيلي از بچه‌ها از آن موقع در تيم مانده‌اند. در کل همه چيز خوب است.

وي ادامه داد:بازگشت به استقلال انگيزه تازه‌اي به من داد و خوشحالم استقلالي‌ها به من اعتماد کردند. سعي مي‌کنم پاسخ اين اعتماد را بدهم ولي از همين حالا مي‌دانم کار سختي در پيش دارم و بايد در تمام مسابقات براي استقلال مثمرثمر باشم.

هافبک استقلال درباره اينکه آيا قرار است در اين تيم خلا جواد نکونام را پر کند گفت:قرار نيست در استقلال جاي کسي را بگيرم. بازي در استقلال و پرسپوليس نسبت به تيم‌هاي ديگر فرق دارد و تمام حريفان با انگيزه مقابلتان قرار مي‌گيرند و سفت بازي مي‌کنند اين در حالي است که اگر شما در تيم ديگري بازي کنيد، اوضاع کمي فرق دارد. به نظرم بازيکنان بايد در استقلال و پرسپوليس و حتي سپاهان 2 برابر تيم‌هاي ديگر تمرين کنند چون هم فشار زياد است و هم خواسته هواداران بالاست.

مبعلي تاکيد کرد:قلعه‌نوعي موفق‌ترين مربي ايراني است. کارنامه او نشان‌دهنده اين موضوع است. من فقط در تيم ملي با قلعه‌نوعي کار کردم. زماني که در دوره قبلي به استقلال آمدم او در جاي ديگري مشغول به کار بود اما خوشحالم که اين بار اين شانس را پيدا کردم که با اين مربي کار کنم.
منبع: اوج
برچسب ها: مبعلی ، استقلال
نظر شما