جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۴۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

سرمربي تيم ملي جمعه وارد ايران مي‌شود

پس از اينکه مسئولان فدراسيون فوتبال از تمديد قرارداد تيم ملي با کارلوس کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي تا جام جهاني 2018 خبر دادند، به نظر مي‌رسد در اين خصوص توافقات لازم طرفين به عمل آمده و تنها موارد جزئي براي ماندن کي‌روش در فوتبال ايران باقي مانده است.
به گزارش شهر، البته علي کفاشيان در گفت وگويي هفته گذشته از مباحث مالي به عنوان يکي از موارد اختلاف بين فدراسيون با کي‌روش نام برد و از تأمين دستمزد کي‌روش به عنوان يکي از مشکلات اصلي ياد کرد، هرچند که رئيس فدراسيون در خصوص دستيار اول کي‌روش که به طور حتم بايد يک ايراني باشد هم مطالبي را عنوان کرد.

اين روزها کي‌روش به همراه برخي از مسئولان فدراسيون فوتبال از جمله محمدمهدي نبي، دبير فدراسيون فوتبال براي حضور در کارگاه آموزشي فيفا در برزيل به سر مي‌برد و قرار است اين گروه جمعه پس از پايان اين کارگاه، به کشورمان بازگردند.

با بازگشت کي‌روش فاز جديد مذاکرات فدراسيون فوتبال با وي آغاز مي‌شود و اوايل هفته آينده و قبل از اعلام ليست جديد نفرات تيم ملي براي دو ديدار با کويت و گينه، کي‌روش در يک سوي ميز و مسئولان فدراسيون از جمله علي کفاشيان در سوي ديگر ميز خواهند نشست تا در مورد تمديد قرارداد اين مربي مطرح و کهنه‌کار به توافق برسند.

در نهايت اينکه جلسه سرنوشت‌ساز کي‌روش با فدراسيون فوتبال هفته آينده برگزار مي‌شود و به نظر مي‌رسد تکليف ماندن يا رفتن کي‌روش از فوتبال هم به زودي زود و پس از اين جلسه مشخص خواهد شد.
نظر شما