جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۴۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

برنامه مسابقات واليبال جام کنفدراسيون آسيا

تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي چهارمين دوره مسابقات جام کنفدراسيون واليبال آسيا به مصاف تايلند خواهد رفت.
به گزارش شهر، به نقل از سايت فدراسيون واليبال، چهارمين دوره مسابقات واليبال جام کنفدراسيون آسيا در گروه مردان سال 2014، 27 مرداد تا 2 شهريور 93 در شهر آلماتي قزاقستان برگزار خواهد شد. 

در اين رقابت‌ها نيز همانند دوره‌هاي گذشته هشت تيم برتر آسيا شرکت مي کنند که در دو گروه چهار تيمي با هم رقابت خواهند کرد.

تيم ملي واليبال ايران در گروه دوم اين مسابقات با تيم هاي تايلند، چين و استراليا همگروه است و در گروه يک نيز تيم هاي قزاقستان (ميزبان)، ژاپن، کره جنوبي و هند با يکديگر مبارزه خواهند کرد.

تيم ملي واليبال مردان ايران نخستين بازي خود در چهارمين دوره مسابقات واليبال جام کنفدراسيون آسيا به مصاف تايلند مي رود، تايلندي ها هر چند ترس زيادي از رويارويي با ايران دارند، اما نمي توانند خرسندي خود را از رقابت با قهرمان آسيا و يکي از هشت تيم برتر جهان مخفي کنند.

دور مقدماتي اين رقابت ها از 27 تا 29 مردادماه سال 93 برگزار خواهد شود و ملي پوشان ايران به ترتيب به مصاف تيم هاي تايلند، چين و استراليا خواهند رفت.

27 مرداد: ايران – تايلند

28 مرداد: ايران – چين

29 مرداد: ايران - استراليا

30 مردادماه تيم هاي شرکت کننده استراحت خواهند کرد و مرحله يک چهارم نهايي نيز روز 31 مردادماه برگزار مي شود. در اين مرحله تيم هاي اول تا چهارم هر گروه به صورت ضربدري با هم بازي مي کنند.

روزهاي اول و دوم شهريورماه نيز مرحله نيمه نهايي و نهايي اين رقابت ها برگزار خواهد شد. 
نظر شما