جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۰
کد خبر: ۷۵۳۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
عضو شورای شهر تهران:

سازمان فرهنگی هنری جایگاه ویژه‌ای در اشاعه فرهنگ اسلامی دارد

عضو شورای شهر تهران با بیان این که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جایگاه ویژه‌ای برای اشاعه فرهنگ اسلامی در سطح شهر تهران دارد، گفت: برای شکل گیری یک انقلاب فرهنگی در شهر تهران سازمان فرهنگی هنری به تنهایی نمی‌تواند تمام اهداف در نظر گرفته شده را عملیاتی کند و در این راستا شورای شهر آمادگی کامل برای همکاری و تعامل با این سازمان برای رسیدن به اهدافش را دارد.
به گزارش شهر،محسن پیرهادی در رابطه با عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باتوجه به دامنۀ تاثیرگذاری مستقیم آن در زندگی میلیون ها ساکن پایتخت، بسیار حساس و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: قضاوت بر عملکرد فعالیت های فرهنگی شهرداری تهران در حال حاضر کمی زود است چرا این سازمان به تازگی تغییر مدیریت داده و برای رسیدن به چگونگی عملکرد آن باید زمان بگذرد تا مشخص شود که مدیریت آن در راستای اهداف این سازمان چگونه فعالیت کرده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: برای اظهار نظر در رابطه با عملکرد مدیریت سازمان فرهنگی شهر تهران باید به آن مدیریت وقت کامل داد تا مشخص شود که با بودجه ای که در اختیار دارد چگونه نیروهای انسانی خود را به کار گرفته و در زمینه دست یابی به اهداف تعریف شده چه اقدامات موثری را انجام داده است.

پیرهادی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری جایگاه ویژه‌ای برای اشاعه فرهنگ اسلامی در سطح شهر تهران دارد، بیان کرد: با توجه به برد اثرگذاری برنامه های اجرایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری و استقبال زیاد از برنامه های این سازمان باید کوشید که برنامه‌های متنوع و همسو با فرهنگ اسلامی و دینی ما در سطح شهر برگزار شود و امیدواریم مدیریت این سازمان در این زمینه تمهیدات ویژه ای در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد:  با توجه به منویات رهبری نیازمند یک بازبینی و بررسی دقیق و عمیق در بحث کارکرد فرهنگی در شهر تهران هستیم که امیدواریم از این پس و با توجه به فرمایشات رهبری تغییری در عملکرد مراکز شهرداری به وجود آید و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با صلابت و سلامت کامل به اهدافی که برای ان تعریف شده است دست یابد.

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: برای شکل گیری یک انقلاب فرهنگی در شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تمام اهداف در نظر گرفته شده را عملیاتی کند و در این راستا شورای شهر تهران آمادگی کامل برای همکاری و تعامل با این سازمان برای رسیدن به اهدافش را دارد.

منبع: تهران پرس
نظر شما