جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۶۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

بنتو: اميدوارم ايران از گروهش صعود کند

سرمربي تيم ملي پرتغال ابراز اميدواري کرد ابران بتواند از گروه خود در جام جهاني 2014 صعود کند.
به گزارش شهر، پائولو بنتو سرمربي تيم ملي پرتغال يکي از سه سرمربي پرتغالي حاضر در جام جهاني 2014 برزيل است. غير از او کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران و فرناندو سانتوس سرمربي تيم ملي يونان نيز پرتغالي هستند که در جام جهاني حضور دارند.

پائولو بنتو درباره حضور 3 مربي پرتغالي با سه تيم ملي درجام جهاني، گفت: مايه مباهات است که سه سرمربي پرتغالي در جام جهاني حضور دارند. من افتخار مي کنم که مربيان پرتغالي توانستند به پيشرفت قابل ملاحظه‌اي برسند و براي آنها آرزوي موفقيت دارم. اميدوارم تيم ملي ايران با کي‌روش موفق شود و بتواند از گروه خود در جام جهاني صعود کند. همچنين براي يونان نيز آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم بتوانند در جام جهاني موفق باشند. قبل از قرعه کشي جام جهاني دوست داشتم تا با تيم‌هاي ايران و يونان هم‌گروه نباشيم که خوشبختانه همين هم شد.

سرمربي تيم ملي پرتغال در ادامه گفت: اميدوارم بتوانيم در جام جهاني نتايج خوبي کسب کنيم. مي دانم که هواداران پرتغالي زيادي در کشور برزيل حضور دارند و اين کار را براي ما راحت مي‌کند. در واقع برزيل کشور دوم ما محسوب مي‌شود و از اين باخت خوشحال هستيم.

سرمربي تيم ملي پرتغال در پايان گفت: انتظارات زيادي از کريستيانو رونالدو براي جام جهاني وجود دارد که طبيعي است. رونالدو بازيکني است که مي‌تواند کارهاي مهمي انجام دهد. هر چند مي دانم که رونالدو بازيکن بزرگ و قابلي است اما او به تنهايي نمي‌تواند سرزنوشت تيم ما را رقم بزند و ما در برزيل يک تيم خواهيم بود که همگي با هم براي رسيدن به موفقيت متحد خواهيم بود. 
منبع: ورزش سه
نظر شما