جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۱
کد خبر: ۷۷۰۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

بیانیه اسکوچيچ نسب به تصمیم باشگاه ملوان

سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: اعتمادم را نسبت به باشگاه ملوان از دست داده‌ام و آنها هرگز به من احترام نگذاشتند.
به گزارش شهر، دراگان اسکوچيچ پس از انتخاب نصرت ايراندوست به عنوان سرمربي فصل آينده ملوان و اينکه به او پيشنهاد 300 هزار دلاري از سوي باشگاه داده شده بيانيه اي صادر کرده که آن را در زير مي‌خوانيد:

«در جلسه مورخ 30/1/93 که مديرعامل باشگاه ملوان با من برگزار کرد هرگز پيشنهادي جهت تمديد قرارداد براي فصل بعد به من ارائه نشد نمي‌دانم به چه دليل آنها اين خبر را در سايت رسمي باشگاه قرار دادند.

در مدت 10 روز پس از پايان رقابت‌هاي ليگ برتر از طرف باشگاه هيچ‌کس با من تماس نگرفت تا از من سپاسگزاري کند يا اينکه بپرسد به چيزي نياز دارم يا خير. به اين ترتيب آنها به من بي‌احترامي کامل انجام دادند ولي در اخبار اعلام کردند پيشنهاد 300 هزار دلاري به من کرده‌اند.

در جلسه‌اي که با مديرعامل داشتم فقط گفتم 60 هزار دلار طلب باقي‌مانده‌ام را پرداخت کنيد و برايم عجيب است که آنها چنين رفتاري داشته‌اند و از پيشنهاد همکاري با من سخن گفته‌اند براي من همواره اعتماد، احترام و صداقت جايگاه نخست را دارد. من اعتمادم را نسبت به باشگاه از دست داده‌ام و آنها هرگز به من احترام نگذاشتند.

از بازيکنان ملوان و هواداران قدرداني مي‌کنم و ناراحتم که در چند ماه اخير باشگاه با احساسات آنها بازي کرد. من براي تمام چيزهايي که بيان کردم سند و مدرک دارم و مي‌توانم آنها را اثبات کنم به اين ترتيب بهتر است مردم در مورد جلسه 30 فروردين قضاوت کنند اينکه آيا آن جلسه تظاهر دروغ نبود؟»

بنابر این گزارش هيات مديره باشگاه ملوان روز گذشته نیز تشکيل جلسه داد و نصرت ايراندوست را به عنوان سرمربي فصل آينده اين باشگاه انتخاب کرد.

 محمد قديربحري، نادر عزت الهي و محمد حبيبي به عنوان دستياران ايراندوست او را در هدايت ملوان همراهي خواهند کرد.

ايراندوست جايگزين دراگان اسکوچيچ سرمربي کروات فصل گذشته ملوان شد. اسکوچيچ ملوان را به رده هفتم جدول ليگ برتر رساند.
نظر شما