کمپانیها باید با تغییرات به روز هماهنگ شوند
پایان دوره تبلیغات مجانی در فیس بوک؟
تغییرات جدید در شیوه ارائه خدمات تبلیغاتی در فیس بوک باعث شده است که کمپانی های تجاری کوچک دیگر نتوانند تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی در معرض دید مشتریان بگذارند
به گزارش بیزینس ویک؛ تغییرات جدید در شیوه ارائه خدمات تبلیغاتی در فیس بوک باعث شده است که کمپانی های تجاری کوچک دیگر نتوانند تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی در معرض دید مشتریان بگذارند. این مساله باعث بروز نارضایتی بسیاری از تاجرانی شده است که پیش از این عادت داشته اند تبلیغات خود را به شکل مجانی در شبکه اجتماعی فیس بوک که ماهانه بیش از یک بیلیون عضو فعال دارد ارائه دهند. این نارضایتیها تا آنجا ادامه داشته است که یک کمپانی ارائه غذای آماده به شکل رسمی با شبکه اجتماعی فیس بوک قطع رابطه کرده است.
از سوی دیگر بسیاری از کمپانی های تجاری نیز از این اقدام حمایت کرده اند و معتقدند اینکه ارائه تبلیغات و پست های مجانی در شبکه اجتماعی روزی به پایان برسد امری اجتناب ناپذیر و طبیعی بوده است و این وظیفه کمپانیها است که خود را با این تغییرات هماهنگ کنند
منبع: اقتصاد ایرانی
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر
آخرین اخبار