جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۰
کد خبر: ۷۸۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
در فرهنگسرای کتاب

کتاب «بوسیدن روی ماه» رونمایی شد

کتاب فیلم «بوسیدن روی ماه» به نویسندگی و کارگردانی همایون اسعدیان در فرهنگسرای کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
به گزارش شهر، کتاب فیلم «بوسیدن روی ماه» امروز شنبه 20 اردیبهشت با حضور منوچهر محمدی تهیه کننده، همایون اسعدیان نویسنده و کارگردان و سیدهادی منبتی مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر در فرهنگسرای کتاب، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد. 

این کتاب از سوی مؤسسه تصویر شهر وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران توسط انتشارات «دی داد» منتشر شده است.

در این کتاب علاوه بر فیلمنامه این اثر سینمایی، گفت‌وگو و نظر منتقدان سینمایی به اهتمام امیرحسین علم‌الهدی و عکس‌هایی از فیلم و پوستر اثر آورده شده است.

این کتاب به تمام مادران ایران‌زمین تقدیم شده و در بخش یادداشت آن  سخنان محمدباقر قالیباف -شهردار تهران - و  صحبت‌های سیدهادی منبتی مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر درباره این فیلم منتشر شده است. نوشته‌های جواد طوسی و کیوان کثیریان، گفت‌وگوی طوسی با اسعدیان و گفت‌وگو با منوچهر محمدی که طراح اولیه این اثر سینمایی و تهیه‌کننده فیلم است از دیگر بخش‌های این کتاب است.

بنابراین گزارش، «بوسیدن روی ماه» داستان دو مادر شهید به نام احترام‌السادات و فروغ خانم است که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و بیش از 20 سال است که در انتظار بازگشت فرزندانشان هستند.

درا ین فیلمی بازیگرانی چون شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان،  صابر ابر، شبنم مقدمی، شاهرخ فروتنیان، شیدا خلیق، حسن نجاریان، امیر حسین رستمی، نازنین خزائی، لیدا عباسی، لیلی فرهادپور، محمد کارت و سعید پورصمیمی بازی کرده‌اند.

نظر شما