جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۱۰۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

اکران و نقد «استراحت مطلق» در نشست ۳۵۸ باشگاه فیلم تهران

فیلم «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سیصد و پنجاه و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران یکشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۸ با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این فیلم داستان زنی را دنبال می‌کند که به دلیل مشکلات زیاد با همسر سابقش و حرف‌هایی که مردم پشت سر او می‌زنند از شهر کوچک -به قول خودش دو خیابانی- بیرون می‌رود تا در ازدحام کلان شهر تهران با دخترش در گوشه‌ای زندگی کند. 
 
عبدالرضا کاهانی (کارگردان و تهیه کننده)، سعید قطبی‌زاده و عبدالرضا کاهانی (نویسندگان)، ناصر انتظاری (صدابردار)، ابراهیم اشرفی و معین‌رضا مطلبی (فیلمبردار)، ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، فریده فرامرزی و امیرشهاب رضویان بازیگران و عوامل فیلم هستند. 
 
فیلم «استراحت مطلق» هشتمین ساخته کاهانی است. وی کارگردانی و ساخت فیلم‌های «آدم»، «آنجا»، «بیست»، «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بی‌خود و بی‌جهت» و «وقت داریم» را نیز در کارنامه هنری خود دارد. 
 
 علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما