جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۸۱۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
آیین تجلیل از پیشکسوتان کارگر هنرمند؛

پنجمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی برگزار می‌شود

فرهنگسرای کار به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر «پنجمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی» را در دومین روز از هفته کارگر که به نام «کارگران، فرهنگ و معنویت» نامگذاری شده است، برگزار می‌کند.
پنجمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، براساس مصوبات ستاد هفته کارگر، پنجمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی از برنامه‌های جنبی گرامیداشت این هفته است که با حمایت و مشارکت خانه کارگر جمهوری اسلامی و نهادهای عضو این ستاد، برگزار می‌شود. 
  
فرهنگسرای کار به دلیل ماهیت و هویت تخصصی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در حوزه کار و کارگر «پنجمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی» را به منظور تکریم مقام شامخ کارگران و تجلیل از چهره‌های کارگری فعال در حوزه فرهنگ و ادب برگزار می‌کند. این برنامه شامل بخش‌های متنوع فرهنگی، هنری و سخنرانی مسئولان حاضر در برنامه است. 
 
در این برنامه «علیرضا محجوب» دبیر کل خانه کارگر و دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر و همچنین «سرخو» عضو و رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران و سید علیرضا حسینی شهردار منطقه ۹ سخنرانی خواهند کرد. 
 
این جشنواره ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۹ نبش بلوار استاد معین برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ فرهنگسرای کار تماس بگیرند.
نظر شما