جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۷
کد خبر: ۸۱۲۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

اجرای تئا‌تر شورایی با موضوع آیین همسایگی

«در سایه همسایه» عنوان تئا‌تر شورایی است که در قالب نخستین بسته بهاری سبک زندگی با عنوان کافه زندگی در فرهنگسرای خاتم (ص) اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به اهمیت تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب برنامه‌های فرهنگی کاربردی، سلسله برنامه‌های «کافه زندگی» از ۹ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد در حال برگزاری است. 
 
«در سایه همسایه» یکی از ویژه برنامه‌های کافه زندگی است که با هدف ترویج آیین و رفتار صحیح همسایگی با استفاده از هنر تئا‌تر شورایی اجرا می‌شود. 
 
گروه تئا‌تر شورایی تهران این برنامه را با بهره‌گیری از تکنیک‌های هفتگانه تئا‌تر شورایی، در راستای مردمی و کاربری کردن هنر تئا‌تر با مشارکت فعال تماشاچیان اجرا می‌کند. 
 
این برنامه با حضور ۸۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان در سالن آمفی‌تئا‌تر فرهنگسرای خاتم برای مشاهده فعال تئا‌تر شورایی با موضوع رفتارهای صحیح همسایگی برگزار می‌شود. 
 
کارگردان این نمایش علی ظفر قهرمان‌نژاد دارای مدرک کار‌شناسی ارشد کارگردانی سینما و کار‌شناس تئا‌تر است. وی فعالیت خود را از ۶ سال گذشته با برگزاری کارگاه‌های مختلف با موضوع تئا‌تر شورایی به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است. 

گروه تئا‌تر شورایی تهران با حمایت خانه تئا‌تر دانشگاهی ایران از مهر ۱۳۸۷ تاکنون فعالیت می‌کند. 
 
تئا‌تر شورایی «در سایه همسایه» روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ میزبان دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر منطقه ۱۸ است. 
 
فرهنگسرای خاتم و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ به نشانی شهرک ولیعصر (عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی در بسته فرهنگی هنری کافه زندگی میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما