جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۹
کد خبر: ۸۱۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
در حاشیه بازدید صلاحی از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲ مطرح شد:

قدردانی رئیس سازمان فرهنگی هنری از شورای اسلامی شهر تهران

دکتر محمود صلاحی با قدردانی از همه اعضای شورای اسلامی شهر تهران که روز گذشته به اتفاق به بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رای مثبت دادند، گفت: همدلی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مهم‌ترین پشتوانه‌های فعالیت فرهنگی هنری سازمان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صلاحی در جریان بازدید از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در منطقه ۲ در جمع کارکنان منطقه با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ویژه رئیس، هیات رئیسه و اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و بودجه خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی همانگونه که روز گذشته در شورای اسلامی شهر هم مطرح  شد، برنامه تکمیلی سازمان به شورا ارائه می‌شود و اميدوارم شورا هم در موضوع بودجه فعالیت‌های فرهنگی و افزايش آن به ما كمك كند.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه اهمیت «فرهنگ» به اندازه «هويت» هر ملت است، افزود: ساير حوزه‌ها نظير اقتصاد و سياست بر پايه فرهنگ بنا شده و هويت از طریق فرهنگ و هنر معرفي مي‌شود. اينكه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگ تا اين ميزان تاكيد داشته و دارند، به همين دلیل است.
 
صلاحی مهم‌ترین کارکرد و نقش فرهنگسراها را معرفی مبتکرانه و خلاقانه فرهنگ و به تبع آن عمق‌بخشی به مقوله هویت دانست و با اشاره به مشكل كمبود فضاهاي فرهنگي هنري سازمان در منطقه ٢ تاکید کرد: باید ضمن حفظ اماكن موجود و افزایش بهره‌وری آنها، فضاهای جديدی به این منطقه اضافه كنيم.
 
در جریان بازدید رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد حریری مدير فرهنگي هنري منطقه ۲ گزارشی از برنامه‌ها و اقدام‌های انجام‌شده و آینده این منطقه را ارائه كرد. این بازدید با حضور معاونان و مدیران کل سازمان فرهنگی هنری انجام شد و در جریان آن دکتر صلاحی از خانه‌های فرهنگ زنجان و نصر، كتابخانه‌های مولانا و علامه طرشتی، خانه فرهنگ مشاركتی عقيق و فرهنگسرای ابن سينا بازدید و با کارکنان این مراکز دیدار و گفت‌وگو کرد.
خبرهای مرتبط
نظر شما