جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
با حضور مهدی طائب و صابر خراسانی؛

بزرگداشت سردار فرهنگ و هنر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود

مراسم بزرگداشت حاج حمید نمازی در اولین سالگرد درگذشت وی با حضور اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم بزرگداشت حاج حمید نمازی در شب میلاد امام حسین (علیه السلام) پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه ساعت 17 در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود. در این مراسم که به همت ستاد مردمی و فعالان فرهنگی و هنری و با عنوان «مجاهد خاموش» برگزار می شود، حجت الاسلام مهدی طائب به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.


ذکر خاطره و یادبود این سردار عرصه فرهنگ و هنر از سوی آشنایان و فعالان فرهنگی، شعرخوانی شاعران آئینی از جمله صابر خراسانی و محمد سهرابی و اجرای گروه بین المللی همخوانی و تواشیح طه از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

همچنین سهیل کریمی( مستندساز )آخرین ساخته خود را درباره حاج حمید نمازی رونمایی خواهد کرد.


حاج حمید نمازی از مجاهدان و پیشتازان مبارزه با فرقه های انحرافی و جریان های معاند و ضد انقلاب، سال ها در جهاد سازندگی، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران فعالیت می کرد و بیش از سه دهه در مبارزه با آسیب های فرهنگی-اجتماعی فعال بود. وی 30 اردیبهشت 93 بر اثر ایست قلبی درگذشت.


علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه به خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگسرای اندیشه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88766030 تماس بگیرند.

خبرهای مرتبط
نظر شما