جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۸۱۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

دومین ضیافت فرهنگی نخل‌های استوار در بهاران اجرا شد

ضیافت بزرگ فرهنگی نخل‌های استوار برای دومین سال متوالی به همت مدیریت فرهنگی منطقه ۱۷ در فرهنگسرای بهاران اجرا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه سی تن از جانبازان سرافراز بالای پنجاه درصد منطقه ۱۷ به همراه خانواده‌های‌شان و تعدادی از مسئولان و مدیران فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سپاه پاسداران از جمله منصور احمدلو مشاور رییس سازمان و رییس فرهنگسرای بهمن و سردار بیگدلی معاون راهبردی و رییس قرارگاه عملیاتی نصر حضور داشتند. 
 
در ابتدا احمدلو سخنران برنامه خاطراتی را از روزهای پر فراز و نشیب جنگ برای حاضران بیان کرد و از رشادت‌ها و فداکاری‌های دلاور مردان جنگ گفت.
سردار بیگدلی نیز در ادامه با تایید این گفته‌ها از مقام والا و ارزشمند جانبازان تقدیر کرد و آن‌ها را اسوه‌های ایثار و پایداری دانست و افزود: همسران جانبازان نیز در این دوران با صبر و استقامت راه این عزیزان را ادامه داده و گام‌های استواری را در مسیر حفظ ارزش‌های مقدس انقلاب و جنگ بر می‌دارند.
  
دومین ضیافت فرهنگی نخل‌های استوار در بهاران اجرا شد

تقی‌نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ در ادامه بر اهمیت احترام به جانبازان در جامعه کنونی و سال‌های پس از جنگ تاکید کرد و افزود: این عزیزان سرمایه‌های ارزشمند مملکت هستند و تکریم و حفظ حرمت آن‌ها و خانواده‌هایشان از وظایف اصلی ما به شمار می‌رود. این برنامه برای دومین سال متوالی در منطقه ۱۷ اجرا می‌شود و امید است به یاری خداوند درسال‌های آتی نیز افتخار میزبانی این نخل‌های استوار را در فرهنگسرای بهاران داشته باشیم.
 
در پایان برنامه نیز با هدیه و لوح تقدیر از همسران و فرزندان جانبازان تجلیل شد. این ضیافت فرهنگی با پذیرایی شام و گرفتن عکس یادگاری به کار خود پایان داد.
نظر شما