شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۳
کد خبر: ۸۱۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
مراسم اختتامیه در ارسباران برگزار شد

معرفی برگزیدگان مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش شامگاه یکشنبه با سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی و رونمایی از کتاب آثار این رویداد هنری در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مراسم چهره‌هایی چون ناجی بناجی هنرمند مراکشی، محمد حسین نیرومند، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه و جمعی از هنرمندان حضور داشتند و پخش نماهنگ «مثلث‌های پوشالی» با موضوع آشکار کردن هویت داعش به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی آغازگر برنامه بود.

در ادامه پس از تقدیر از خانواده شهید هادی باغبانی که در سوریه به شهادت رسید، جوایز برگزیدگان اهدا شد و در پایان رسانه‌های فعال در بازتاب اخبار و گزارش‌های مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش مورد تقدیر قرار گرفتند.

* افراد شایسته تقدیر بخش کارتون: علیرضا پاکدل، بهرام ارجمندنیا، عفت امجدی‌پور و محمدرضا اکبری

* افراد برگزیده بخش کاریکاتور: ریدها اچ از آلمان، علیرضا پاکدل و شانکار پارماسی از هند (لوح تقدیر و 500 دلار جایزه)

* افراد برگزیده بخش کارتون: طراوت نیکی، مجید امینی و آرمن هامونانگان از اندونزی (لوح تقدیر و 500 دلار جایزه)

* سه نفر برتر کاریکاتور: شهرام شیرزادی نفر اول با جایزه 1500 دلاری، عارف نیازی نفر دوم با جایزه 1000 دلاری و هادی اسدی نفر سوم با جایزه 700 دلاری

* سه نفر برتر کارتون: محبوبه پاکدل نفر اول با جایزه 1500 دلاری، امیر دهقان نفر دوم با جایزه 1000 دلاری و لگا سیسیلیا از اندونزی نفر سوم با جایزه 700 دلاری
خبرهای مرتبط
نظر شما