جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۱
کد خبر: ۸۱۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
فرهنگسرای سرو میزبان رونمایی کتاب «ر» می‌شود

کتاب «ر» خاطرات چه کسی را بیان می‌کند؟

خاطرات شهید رسول حیدری که در کتاب «ر» گردآوری شده است، همزمان با سالگرد شهادت او در فرهنگسرای سرو رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی از کتاب «ر» همزمان با سالگرد شهید رسول حیدری برگزار می‌شود.

مریم برادران کتاب «ر» را بر اساس خاطرات شهید رسول حیدری (مجید منتظری) گردآوری کرده؛ زندگی مردی که در کنار مردمی از جنس خودش اما با زبان و آداب و رسوم متفاوت در کشوری غریب (بوسنی) به شهادت رسید. نویسنده کتاب انتخاب نام «ر» را برای کتاب از امضای همیشگی شهید رسول حیدری پای نامه‌هایش «ر» انتخاب کرده است. این کتاب از سوی نشر آرما به چاپ رسیده است.
 
آیین رونمایی از کتاب «ر»، با حضور خانواده شهید حیدری، سردار احمد وحیدی، علیرضا کمره‌ای، نادر طالب‌زاده، مجید جاودان، محسن حسام مظاهری، حسین قرایی، و مریم برادران برگزار می‌شود. گفتنی است نمایندگانی از کشور بوسنی نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.

این مراسم روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد، ساعت ۱۷ در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. هم چنین در حاشیه رونمایی کتاب مجموعه نگارگذری از عکس‌های زندگی و مبارزات شهید که توسط احمد حمزه‌ای عکاسی شده است، به نمایش در خواهد آمد. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88799154 تماس بگیرند.
نظر شما