جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۲
کد خبر: ۸۱۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
با حضور کارشناسان و مقام‌های سیاسی برگزار می‌شود؛

رونمایی از کتاب «از سعدآباد تا لوزان» در فرهنگسرای رسانه

کتاب «از سعدآباد تا لوزان» به قلم محمد سعید احدیان ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۵ خرداد در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کتاب «از سعدآباد تا لوزان» تحلیلی برگذشته، حال و آینده پرونده هسته‎ای ایران است که توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری خراسان منتشر شده است.

این اثر که به قلم محمد سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان به نگارش درآمده، فرصتی را در اختیار خواننده قرار می‎دهد تا در زمانی کوتاه به آنچه تاکنون در مذاکرات هسته‌ای ایران از ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۴ گذشته است، آگاهی یابد.

رونمایی از کتاب «از سعدآباد تا لوزان» در فرهنگسرای رسانه

در بخش ضمیمه نیز مقاله‌ای درج شده که برای نخستین بار منتشر می‌شود و در آن با تحلیل محتوای توافق‌های بیانیه سعدآباد، بیانیه بروکسل، توافقنامه مدالیته، توافقنامه ایران، برزیل، ترکیه و توافقنامه ژنو که رسماً صورت گرفت، تلاش شده با استفاده از الگوی «بازی بزدل» به عنوان یکی از الگوهای نظریه بازی‌ها، شیوه ای کاربردی برای امکان تحلیل علمی پرونده هسته ای ایران مطرح شود.

مراسم رونمایی کتاب «از سعدآباد تا لوزان» با حضور محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان و نویسنده کتاب، مهدی فضائلی مدیر عامل انتشارات سروش، مراد عنادی مدیر مسئول روزنامه جام جم، ابراهیم کارخانه نماینده مجلس شورای اسلامی و دیپلمات‌های وزارت امور خارجه، سيروس ناصری ديپلمات ارشد وزارت امور خارجه و عضو پيشين گروه مذاكره‌كننده هسته‌ای، ‬دوشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۵ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‎شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری مراجعه کنند.

نظر شما