جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۲
کد خبر: ۸۱۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
با حضور مهدی طهوری نویسنده و شاعر برگزار می شود:

کارگاه ویراستاری در کتابخانه فرهنگسرای فردوس

کتابخانه فرهنگسرای فردوس 26 و 27 خرداد ماه کارگاه دو روزه خلاصه نویسی و ویراستاری را با حضور مهدی طهوری نویسنده و شعار برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه دو روزه خلاصه نویسی و ویراستاری با عنوان «دانش افزا» با حضور مهدی طهوری، نویسنده و شاعر 26 و 27 خردادماه ساعت 17 در کتابخانه فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

با توجه به اینکه ایرادات نوشتاری و دستوری جزء جدایی ناپذیر متون ترجمه‌ ای به حساب می‌آیند تا آنجا که برخی از این اشکالات به دلیل تکرار در نوشته‌های علمی فارسی چهره‌ای صحیح به خود گرفته ‌اند و افراد قادر به تشخیص آنها نیستند، کتابخانه فردوس با برگزاری این کارگاه آموزشی سعی دارد توجه علاقمندان را به اهمیت موضوع انتقال مفاهیم علمی به شکلی ساده و درست جلب کند.

مهدی طهوری، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، سال 1354 در همدان متولد شد و کار حرفه‌ای‌اش را در حوزه نویسندگی از سال 1378 با چاپ کتاب «کشف‌ الغطاء» آغاز کرد. از جمله آثار او می‌توان به «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق(زندگینامه)» و «مشارکت» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع سلیمی جهرمی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44081043 تماس بگیرند.

نظر شما