جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۷
کد خبر: ۸۱۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
فرهنگسرای اشراق میزبان روزه‌داران است

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در «ماه همدلی»

فرهنگسرای اشراق ویژه‌برنامه «ماه همدلی» را از سومین روز ماه مبارک رمضان به مدت 15 روز با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری میزبانی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «ماه همدلی» از شنبه 30 خرداد به مدت 15 شب از ساعت 21:30 تا 23:30 در فضای باز فرهنگسرای اشراق با اجرای برنامه‌‏های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی برگزار می‌‏شود.

در این برنامه علاوه بر اجرای تواشیح، موسیقی سنتی، شعرخوانی آیینی، نمایش و سخنرانی مذهبی، بیش از 34 غرفه فرهنگی هنری شامل هنر و صنایع دستی، پرسمان دینی، محصولات فرهنگی، نمایشگاه کتاب، ورزش و تندرستی، نقاشی، گل و گیاه، آسمان‌نما و.... برپاست که شهروندان منطقه می‏‌توانند در طول شب‏‌های ماه مبارک رمضان از این غرفه‌‏ها بازدید کنند.

هدف از اجرای ویژه‌برنامه «ماه همدلی» گسترش فضائل اخلاقی در جامعه، آشنایی مخاطبان با ویژگی‏‌های ماه مبارک رمضان و ایجاد شادی و نشاط در میان شهروندان است.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن 77354735 تماس بگیرند.
نظر شما