جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۵
کد خبر: ۸۱۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
درچهارمین شب ضیافت رمضان و با حضور روناک یونسی اتفاق افتاد:

گره‌گشایی از زندگی یک خانواده ناشنوا در جشن رمضان

چهارمین شب از ویژه برنامه ماه رمضان فرهنگسرای بهمن، میزبان حمایت های مادی و معنوی از کودکان یک زوج ناشنوا با حضور روناک یونسی و همسرش بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در چهارمین شب از ویژه برنامه جشن رمضان که با موضوع گره‌گشایی از خانواده‌ها در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود، روناک یونسی بازیگر و همسرش محسن میری مهمان برنامه بودند.

در این قسمت از برنامه، میهمانان برنامه به منظور گره گشایی از زندگی یک خانواده، بخشی از هزینه ها و کمک های مادی و معنوی برای زندگی دو فرزند یک زوج ناشنوا تقبل کردند تا گره از مشکلات آنها را به دست نیکوکار خود باز کنند. 

گره‌گشایی از زندگی یک خانواده ناشنوا در جشن رمضان

«ضیافت رمضان المبارک» عنوان ویژه برنامه ای به مناسبت ماه مبارک رمضان است که هر شب بعد از اذان مغرب و عشاء با اجرای برنامه هایی از قبیل جزء خوانی قرآن کریم، اجرای فعالیت های قرآنی در محوطه فرهنگسرا، برپایی بیش از سیصد غرفه با مضامین فرهنگی و اجتماعی، اجرای نمایش برای کودکان و نوجوانان و اجرای زنده موسیقی محلی میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه نواب، ضلع جنوبی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.

نظر شما