جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۹
کد خبر: ۸۱۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

استقبال ۲ هزار شهروند از ماه همدلی در بوستان بهاران

ماه همدلی در سومین شب اجرا با حضور ۲ هزار شهروند و میزبانی از شهردار منطقه، قائم مقام شهردار و یک چهره فرهیخته قرآنی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهروز محمدزاده شهردار منطقه 17 و علی رضایی قائم مقام شهردار شب گذشته از ویژه برنامه ماه همدلی در بوستان بهاران دیدن کردند. در این دیدار شهردار منطقه از روند اجرای برنامه و همچنین ایستگاه‌های فرهنگی آگاه شد و این فعالیت‌ها را ارزیابی کرد. در شب سوم  اجرای ماه همدلی خادم القرآن و مدرس کهنسال و با تجربه قرآنی استاد حسن رنجبر نیز حضور داشت و از طرف شهردار و مدیر فرهنگی هنری منطقه تقدیرشد.
  
استاد رنجبر بیش از نیم قرن از عمر خود را در راه آموزش و اعتلای  قرآن کریم صرف و قاریان بسیاری را تربیت کرده است. این استاد سالخورده که هشتاد و سومین سال زندگی پر برکت خود را طی می کند با وجود کهولت سن همچنان به تدریس قرآن در مساجد منطقه مشغول است و قرآن آموزان بسیاری در محضر او قرآن می‌آموزند.

در ادامه برنامه گروه خیمه شب بازی لیمو ترش و آکروبات نیز برای حاضران برنامه های زیبایی را اجرا کردند. این برنامه از ساعت ده شب آغاز شد و دو ساعت ادامه داشت. بیش از 2000 شهروند منطقه در برنامه حضور داشته و از آن استفاده کردند. 

نظر شما