جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۸۱۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
افشاگری ادوارد اسنودن در فرهنگسرای رسانه؛

«شهروند چهار ملیتی» در پاتوق مستند نقد و بررسی می‌شود

پاتوق مستند این هفته فرهنگسرای رسانه با نمایش و نقد و بررسی مستند «شهروند چهار ملیتی» به کارگردانی لورا پویترس با موضوع افشاگری‌های ادوارد اسنودن کارمند سلبق سازمان اطلاعات آمریکا، برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پاتوق مستند این هفته سه‌شنبه ۹ تیر ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اجتماعات فرهنگسرای رسانه با حضور سعید قطبی‎زاده  کارشناس  برنامه و علاقه‌مندان سینمای مستند، برگزار خواهد شد.
  
مستند شهروند چهار ملیتی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لورا پویترس است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و به افشاگری‌های ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی می‌پردازد. این مستند بهترین مستند سال ۲۰۱۴ از سوی انجمن بین‌المللی مستند انتخاب شده‌ و برنده اسکار بهترین مستند در سال ۲۰۱۴ نیز شده است.

نقد و بررسی مستند «شهروند چهار ملیتی» در پاتوق مستند

مستند «شهروند چهارملیتی» محصول مشترک آمریکا، آلمان و بریتانیاست. این فیلم مستند از اتاق ۱۰۱۴ هتل میرا در هنگ‌کنگ (محل اختفای اسنودن) آغاز می‌شود و صحت ادعاهای او را در آلمان، بلژیک، برزیل، بریتانیا، آمریکا، روسیه، چین و سفارت اکوادور در آمریکا بررسی می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق‌نوری مراجعه  کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 تماس بگیرند.
نظر شما