جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۸۱۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
در ویژه برنامه‌های فصل نیایش انجام می‌شود؛

نقاشی تصویر ۳۰ شهید در ۳۰ شب از ماه مبارک رمضان

همزمان با اجرای ویژه برنامه‌های فصل نیایش در بوستان المهدی(عج) چهره ۳۰ شهید منطقه ۹ در ۳۰ شب از ماه مبارک رمضان به هنر نقاشی نگاشته می‌شود.
نقاشی تصویر ۳۰ شهید در ۳۰ شب از ماه مبارک رمضانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، لیلا محمودزاده هنرمندی که هر شب چهره یک شهید والامقام منطقه ۹ را به سبک سیاه قلم و تنها با استفاده از یک قلم چهره این شهدا را نقاشی می‌کند، گفت: با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۹ و فرهنگسرای رویش در طول برگزاری جشن‌های ماه مبارک رمضان در بوستان المهدی(عج) روی صحنه حضور پیدا می‌کنم و روبه‌روی دیدگان مردم هر شب چهره یک شهید منطقه ۹ را نقاشی می‌کنم.
  
وی ادامه داد: نقاشی چهره شهیدان برای من یک نعمت و افتخار بزرگی است که آن‌ را هدیه خداوند می‌دانم و در واقع با نقاشی کشیدن چهره شهیدان حس و حال عجیبی به من از سوی خدا هدیه داده می شود.
  
این هنرمند حوزه نقاشی بیان کرد: ۲۰ سال است به هنر نقاشی مشغول هستم اما تا حالا این چنین ذوق و علاقه‌ای را به این هنر نداشتم و با نقاشی کشیدن چهره شهیدان واقعا علاقمندیم به این هنر زیبا بیشتر و بیشتر می شود.
  
وی افزود: در شب پایانی برگزاری فصل نیایش از ۳۰ چهره شهید منطقه ۹ که در طول ۳۰ شب از این برنامه نقاشی کشیدم رونمایی می‌شود.
  
محمود‌زاده افزود: هر شب عکسی از شهدای والامقام در اختیارم قرار می‌دهند و در طول زمان‌های سه تا چهار ساعت این چهره‌های زیبا را به صورت سیاه قلم نقاشی می‌کنم.
   
علاقه‌مندان می‌توانند هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ به ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بوستان المهدی(عج) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66688553 تماس بگیرند.
برچسب ها: منطقه ۹
نظر شما