جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۲
کد خبر: ۸۱۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

شبی پر از ستاره در بهاران

در چهاردهمین شب اجرای ماه همدلی مصادف با هفدهم رمضان جشن با شکوهی با حضور بیش از چهار هزار و پانصد شهروند منطقه ۱۷ در بوستان بهاران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این جشن بزرگ با ترتیل خوانی قاری نجف‌زاده آغاز شد. اجرای برنامه را محمد سلیمی بر عهده داشت که کار خود را با زمزمه دعای روز هفدهم رمضان آغاز کرد.
 
گروه چیه و خاله سارا در این شب میهمان بچه‌های منطقه بودند و توانستند با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع رضایت این گروه سنی را جلب کنند. قاسم افشار خواننده محبوب و با سابقه کشورمان نیز با اجرای چند قطعه از جمله متبرک، جوونی و روح سبز باران حال و هوای خاصی به برنامه داد.
 
تقلید صدای سعید فتحی و اجرای مسابقه حضوری قسمت بعدی برنامه بود. میهمان هنرمند برنامه اصغر حیدری از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون بود. حیدری از سوابق کاری خود برای حاضران گفت و به گوشه‌ای از خاطره‌های سال‌های بازیگری‌اش اشاره کرد. این بازیگر در مجموعه‌های تلویزیونی شب‌های برره و ساختمان پزشکان ایفای نقش کرده و مردم وی را با کارهای طنز می شناسند.
 
ایرج مرشد لو شهردار ناحیه ۳ میهمان ویژه برنامه بود که دقایقی کوتاه  صحبت کرد و از فضایل و برکات شب‌های قدر برای مردم گفت. سپس یک گروه از هنرمندان جوان به نام گروه هنرجو به سرپرستی فرهاد بهرامی چند قطعه موسیقی افغانی را به زیبایی اجرا کردند که با استقبال شهروندان روبه‌رو شد. این قطعات ملا ممد جان و قطعه‌ای در وصف مولای متقیان حضرت علی (ع) بود. این گروه چهار نفره تاکنون کنسرت های بسیاری در داخل و خارج از ایران اجرا کرده است.
 
محمد سالاروند دراین میان دومین کتاب را برای علاقه‌مندان به مطالعه معرفی کرد. این کتاب خاطرات فاطمه آباد، عاشقانه‌ای در دل جنگ نام دارد که انتشارات سوره مهر آن را در عرضه کرده و چاپ هشتم آن به تازگی به بازار كتاب آمده است.
 
زمزمه زیبای دعای فرج هم در پایان برنامه مانند شب‌های پیشین فضا را زیباتر و دلنشین‌تر کرد. این برنامه از ساعت ۲۲ تا یک بامداد در بوستان بهاران برگزار شد.
نظر شما