جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۲۰۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

همایش «عفت در قربانگاه غرب» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود

نخستین همایش «عفت در قربانگاه غرب» با حضور نخبگان، استادان و مهمانان خارجی با سخنرانی رحیم‌ پورازغدی در فرهنگ­سرای اندیشه برگزار می‌­شود.
همایش «عفت در قربانگاه غرب» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش «عفت در قربانگاه غرب» با حضور نخبگان، استادان، مسئولان حوزه بسیج و سرحلقه­‌های صالحین و همچنین میهمانان خارجی از پنج قاره جهان، صبح روز سه‌شنبه ۲۳ تیرماه در فرهنگ­سرای اندیشه برگزار می‌­شود.
 
این همایش با هدف به تصویر کشیدن ۱۵۰ سال ستیز جهان غرب با عفاف برگزار می‌‌شود، مستندی از عفت در قربانگاه هالیوود (عصر تروا) به ­صورت خصوصی اکران و سپس مستندی کوتاه از زندگی «مروه شروینی» شهیده حجاب و نماد اعتراض به اسلام ستیزی غرب پخش می­‌شود.
 
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با عنوان «نگاه غرب به زن» با محتوای فصل­نامه طنین اندیشه، بروشور شهید شاخص سال، بسته فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب بر پا خواهد شد.
 
همایش عفت در قربانگاه غرب از سوی فرهنگ­سرای اندیشه با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و موسسه فرهنگی خیبر روز سه‌شنبه ۲۳ تیر ساعت ۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌­شود.
نظر شما