جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۹
کد خبر: ۸۲۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

بازخوانی «صمیمیت» ریموند کارور در کتابخانه فردوس

برنامه با هم بخوانیم این هفته فرهنگسرای فردوس، به مطالعه گروهی و خوانش داستان صمیمیت نوشته ریموند کارور اختصاص دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله برنامه‌های «با هم بخوانیم» هر دو هفته یک‌بار در روزهای یکشنبه با حضور «جعفر توزنده‌جانی» کارشناس برنامه و جمعی از علاقه‌مندان به ادبیات داستانی، به منظور گردهمایی اهالی کتاب و ترغیب به کتابخوانی برگزار می‌شود.
  
در ابتدای نشست بخشی از این داستان به صورت گروهی خوانده می‌شود و در ادامه «جعفر توزنده‌جانی» کارشناس برنامه به معرفی اثر می‌پردازد.
  
ریموند کِلِوی کاروِر جونیور نویسنده داستان‌های کوتاه و شاعر آمریکایی، یکی از نویسندگان مطرح قرن بیستم و همچنین یکی از کسانی شمرده می‌شود که موجب تجدید حیات داستان کوتاه در دهه ۱۹۸۰ شده‌ است.
  
در بخشی از داستان صمیمیت آمده است: « ... می‌گوید چشم‌هام خیلی وقت پیش باز شدند، اما دیگه خیلی دیر بود. یک بار شانس تو چنگم بود اما از کف دادمش. حتی یک مدتی فکر می‌کردم بر می‌گردی. چرا هم‌چو فکری کردم؟ حتما عقل را از دست داده بودم. حالا هم اشک تو چشمام جمع شده، اما گریه نمی‌کنم که تو کیف نکنی...»

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند عصر امروز ۲۹تیرماه ساعت ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.
نظر شما