جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۶
کد خبر: ۸۲۳۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
با استمرار کارگاه «نمایش برای همه»؛

منطقه ۱۰، صاحب گروه‌های تئاتر حرفه‌ای می‌شود

فرهنگسرای عطار نیشابوری با هدف تاسیس گروه‌های ویژه نمایش منطقه‌ای اقدام به برگزاری دوره‌های مستمر آموزش و تمرین تئاتر کرده است.
منطقه ۱۰، صاحب گروه تئاتر می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه «نمایش برای همه» روزهای دوشنبه هر هفته ساعت 16 در این فرهنگسرا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

حضور در این کارگاه برای افراد بالای 14 سال آزاد است و در هریک از این جلسات علیرضا رفعتی، کارشناس تئاتر، متن‌های نمایشی را همراه با هنرجویان روخوانی کرده و با آن‌ها تمرین «بیان» می‌کند. هم اکنون هنرجویان دو متن اصلی را برای اجرا در سالن‌های منطقه تمرین می‌کنند.

در این کارگاه که از چندین سال قبل در فرهنگسرای عطار شروع به فعالیت کرده است بالغ بر بیست هنرجوی ثابت در سنین مختلف 14 تا 60 سال حضور دارند و فرهنگسرا همچنان از اعضای جدید استقبال می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه‌ها به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55135556 تماس بگیرند.
نظر شما