جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۵
کد خبر: ۸۲۳۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
تربیت عکاس حرفه ای در فرهنگسرای تهران

با دوربین‌های خانگی وارد بازار کار شوید

فرهنگسرای تهران با هدف جذب علاقمندان به هنر عکاسی و تربیت عکاس حرفه ای، دوره‌های مقدماتی و پیشرفته «دنیای عکاسی دیجیتال» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این دوره‌های آموزشی شامل مباحث نظری و آموزش‌های کاربردی است و طی آن مفید ترین اصول و فنون عکاسی حرفه‌ای به شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

علاقه‌مندان با شرکت در این دوره‌های کارگاهی می‌توانند مشاغل مورد نظر در حرفه عکاسی هم چون عکاسی در امور تبلیغاتی، صنعتی، هنری، خبری و... را هدف گذاری و انتخاب کنند.

دوره‌های عکاسی دیجیتال در سه مرحله و مجموعا طی سه ماه شامل 25 جلسه است که مرحله اول تاریخچه عکاسی و آشنایی با انواع دوربین، تجهیزات، منوها و تنظیمات دوربین‌های دیجیتال را در بر می‌گیرد و در پایان مدرک جهاد دانشگاهی به هنرجویان ارائه می‌شود. علاقمندان در مرحله دوم با اصول و مبانی پایه عکاسی، سبک‎های عکاسی و اصول و مفاهیم تکمیلی هم چون رنگ‌شناسی، کادربندی، ترکیب بندی، سبک عکاسی خبری، طبیعت، صنعتی و تبلیغاتی آشنا خواهند شد. هم چنین مرحله سوم این دوره های کارگاهی به مبحث نور و نورپردازی و روتوش عکس به صورت حرفه‌ای و تخصصی اختصاص دارد.

دوره عکاسی دیجیتال با حضور مهدی عینی مدرس هنر عکاسی و برگزار کننده دوره‌های عکاسی حرفه‌ای برگزار می‌شود. وی دانش آموخته رشته عکاسی، عکاس سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی، برگزیده جشنواره‌های متعدد عکاسی، مولف چندین اثر در حوزه عکاسی است و تاکنون در نمایشگاه های گروهی و انفرادی متعددی حضور داشته است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره می‌توانند به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44161118 تماس بگیرند.
نظر شما