پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۴
کد خبر: ۸۲۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
در ششمین نشست نونشر:

کبریت کم‌خطر در فرهنگسرای سرو بازخوانی می‌شود

در ششمین نشست نونشر دوشنبه 26 مرداد کتاب تازه منتشره کبریت کم‌خطر با حضور اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگسرای سرو بازخوانی و گفتگو می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «كبریت كم‌خطر»، گزیده داستان و نثر طنز بعد از انقلاب است که به انتخاب علیرضا لبش و توسط سوره مهر به چاپ رسیده است. این كتاب حاصل سال‌ها مطالعه و بررسی نثر و داستان طنز است و نمونه‌های قابل تامل و شاخص داستان و نثر طنز كه بعد از انقلاب اسلامی نوشته شده در این كتاب آمده است. «كبریت كم‌خطر» برای پژوهشگران عرصه طنز، نویسندگان و هنرجویان طنز و همچنین مخاطبان حرفه ای طنز و ادبیات بسیار مفید است و مخاطب می تواند با مطالعه این كتاب از سیر سی و شش ساله طنز در ایران آگاه شود.

مشخصه بارز این كتاب، بیوگرافی طنزآمیز همه طنزپردازان و كاریكاتورهای ویژه ای است كه با تكنیك قلم فلزی و آب مركب برای همه طنزپردازان كشیده شده و نمونه آثار سه نسل طنزپردازان كشور در كنار هم در این كتاب به نمایش درآمده است.

کبریت کم‌خطر در فرهنگسرای سرو بازخوانی می‌شود

در این كتاب، بدون جهت‌گیری و پیش‌فرض، همه كسانی كه در حوزه نثر و داستان طنز كار كرده اند گرد هم آمده اند و اگر به اسامی افراد توجه شود، می بینید كه آدم هایی كه هیچ‌گاه در دنیای حقیقی در یك قاب تصویر نمی توانید با هم ببینید در این كتاب آثارشان در كنار هم قرار گرفته است.

ناصر فیض، کامبیز درم‌بخش، علیرضا لبش و... در این برنامه به گفتگو می‌پردازند و اجرا و کارشناسی این برنامه به عهده سعید بیابانکی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می توانند ساعت 18 روز دوشنبه 26 مرداد به نشانی فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.
نظر شما