جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۸۲۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 در روز دختر برگزار می شود:

جشن بوی باران در فرهنگسرای گلستان

همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر جشن «بوی باران» 25 مرداد در سالن همایش فرهنگسرای گلستان ویژه دختران منطقه هشت برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توجه به ارزش‌های دختران از دیدگاه اسلام، جشن «بوی باران» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت، 25مرداد در سالن همایش فرهنگسرای گلستان ویژه دختران منطقه هشت برگزار می شود.

این برنامه شامل تلاوت قران کریم، سخنرانی موضوعی، اجرای نمایش توسط گروه تئاتر آریا‌من، شب شعر طنز با حضور همایون حسینیان و گروه موسیقی با رهبری داریوش خان بابا پور برگزار می‌شود. بخش جانبی این  مراسم نیز شامل‌ تقدیر از دختران نمونه منطقه، برپایی نمایشگاه های چندمنظوره از جمله نمایشگاه عفاف و حجاب، کتاب و صنایع دستی دختران و ورکشاپ نقاشی است.

در پایان برنامه نیز بانک اطلاعاتی دختران منطقه به منظور تشکیل کانون دختران، کانون بانوان و عضوگیری در باشگاه‌های فیلم، کتاب و تئاتر جمع آوری می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم مي‌توانند 25مردادماه، ساعت 18 به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن: 77841376 تماس بگیرند.

نظر شما