جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۵
کد خبر: ۸۲۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
در سومین نشست «گفتمان ضرب اصول»؛

مشکلات کنسرت‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران بررسی می‌شود

«مشکلات کنسرت‌های موسیقی» با حضور فردین خلعتبری، کامبیز نوروزی، رامین صدیقی و فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی) یکشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست نحوه صدور مجوزها، ضمانت اجرایی مجوزهای قانونی، لغو کنسرت‌های مجوزدار، هزینه‌های دریافتی از سوی اداره اماکن، اجاره‌های گزاف سالن‌های کنسرت و مسائل از این دست با حضور فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی)، فردین خلعتبری (موسیقیدان و آهنگساز)، کامبیز نوروزی (حقوقدان) و رامین صدیقی (تهیه کننده) بررسی می‌شود.
  
تاکنون دو جلسه از سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی برگزار شده است.
  
هدف اصلی برگزارکنندگان سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب و به دور از هر گونه تنش برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست‌اندرکاران این جامعه در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی‌شان حرکت کنند.
  
علاقه‌مندان برای حضور در اين نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، خیابان سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.
نظر شما