جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۱
کد خبر: ۸۲۷۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار می‌شود

آیت‌الله طالقانی؛ طلایه‌دار بیداری

کتابخانه آیت‌الله طالقانی به مناسبت سی و ششمین سال درگذشت روحانی مجاهد آیت‌الله طالقانی برنامه طلایه‌دار بیداری را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه آیت‌الله طالقانی به مناسبت سی و ششمین سال درگذشت این روحانی مجاهد برنامه‌ای را در منزل وی با عنوان طلایه‌دار بیداری برگزار می‌کند. 
  
در این برنامه که مهدی چمران، سیدهادی خسروشاهی، محمدجواد حجتی کرمانی و جمعی از مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و منطقه ۱۲ حضور خواهند داشت نگارگذری از تصاویر آیت‌الله طالقانی پیرامون ماهیت انقلاب اسلامی برپا خواهد بود. 
 
در این برنامه بخش‌هایی از سخنرانی‌های وی برای مخاطبان پخش خواهد شد و در کنار این مراسم موزه‌ای از لوازم شخصی آیت‌الله طالقانی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این مجاهد نستوه افتتاح خواهد شد. 
 
میهمان و میزبان شاخص این برنامه، پسر آن روحانی مبارز خواهد بود که در این برنامه به ایراد سخنرانی خواهند پراخت. 
 
شرکت در این این برنامه که روز سه‌شنبه ۱۷ شهریورماه در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان نورمحمدی، کوچه آیت‌الله طالقانی، کتابخانه آیت‌الله طالقانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۵۳۷۱۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما