پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۸
کد خبر: ۸۳۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

ویژه‌برنامه‌های منطقه شش در هفته دفاع مقدس

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ ویژه‌برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این ویژه‌برنامه‌ها با هدف تکریم و زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در هفته دفاع برگزار می‌شود. 
 
برنامه «ضیافت ستارگان» با هدف تکریم از ۱۴ شهید محلات منطقه ۶ تهران و هم‌چنین آشنایی اهالی‌‌ منطقه با آن شهید و سبک زندگیشان برگزار می‌شود. 
 
در این برنامه‌ها یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه ۶ همچون شهید مجید عتیقی‌نژاد، شهیدان حاجی شاه و شهیده شهناز حاجی شاه، شهید رشتچی، فریبرز بازرگان‌پور، شهیدان امیرحسین، علی، جاوید و مسعود زینالی، شهیدان علیرضا، عبدالرضا و محمدرضا لونی، محمدرضا صالحی، شهیدان علیرضا و حجت ا... ثروتی تجلیل و قدردانی خواهد شد. 

از دیگر برنامه‌های این منطقه «هم عهدی با شهدا» است، در این برنامه دو غرفه شامل: «هم عهدی با شهدا»، «ایستگاه صلواتی» و «نگاه گذر» در ضلع شمال غربی میدان ولی عصر (عج) برپا می‌شود. در غرفه «هم عهدی با شهدا» شهروندان می‌توانند یکی از ۲۳ هزار شهید تهران بزرگ را به عنوان هم‌عهد و هم‌پیمان انتخاب و پلاک و شناسنامه هم‌عهدی با شهید مربوطه را دریافت می‌کنند. 
همچنین پوس‌تر مسیر که با سوال چه بخوانیم؟ و به چه ترتیبی؟ پیشنهاد مسیر مطالعه کتاب‌های برگزیده دفاع مقدس همراه با تقریظ مقام معظم رهبری که به کتاب‌های مدال و مرخصی، خط فکه، بابانظر، نونی صفر، فرمانده من، زنده باد کمیل در فضاهای مجازی به نمایش در خواهد آمد. 

در ادامه برنامه‌ها نمایشگاه عکسی از دوران دفاع مقدس با مشارکت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در نگارخانه سرو برگزار می‌شود. 

«تکریم شهدای گمنام» همراه با اردوی زیارت قبور شهدا، پنج شنبه ۲ مهرماه در جوار مزار شهدای گمنام بهشت زهرا(س) اجرا خواهد شد. 
 
علاقه‌مندان برای اطلاع از زمان دقیق برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ می‌توانند باشماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
نظر شما