جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۳
کد خبر: ۸۳۶۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

یاد اسوه‌های عاشقی زنده می‌ماند

یاد و خاطره دلاوری‌ها و رشادت‌های شهید مرتضی نوذری در سومین اجرا از سلسله برنامه‌های «اسوه عاشقی»، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گرامی داشته خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه که به ابتکار «خانه فرهنگ نور دانش» و با حضور خانواده شهید، اهالی محل، مسئولان گوناگون محلی در برابر منزل شهید برگزار می‌شود، در سومین نوبت خود به تجلیل از این شهید والامقام اختصاص خواهد داشت. 
 
هدف از این مجموعه برنامه ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی بیشتر شهروندان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی و اندیشه شهدا و مفاخر و بزرگان دفاع مقدس است. 
 
یکی از ویژگی‌های این مراسم استفاده از سازه‌ای شش سویه (با الهام از حرم مطهر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)) است که شش وجه این سازه مزین به عکس شهید، وصیت نامه، زندگی نامه او، منطقه عملیاتی و محل شهادت، پیام مقام معظم رهبری، دلنوشته ساکنین محلی و عنوان برنامه «اسوه عاشقی» است.
این برنامه سه‌شنبه ۲۸ مهر ماه در مقابل منزل آن شهید واقع در شهرک آزادی، بلوار امام خمینی (ره)، خیابان تیر فرعی ۳ غربی، پلاک ۳۵ برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۵۳۱۷۷۸ تماس بگیرید.
برچسب ها: منطقه ۲۱
نظر شما