جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۳۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
یک مداح اهل‌بیت(ع):

شعور حسینی را ترویج دهیم

رضا اسلامی مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه نمایشگاه جلوه‌های سوگ از کیفیت مناسبی برخوردار است، گفت: در گذشته کمتر چنین نمایشگاهی را شاهد بودیم و اینکه امروزه در مرکز شهر تهران و در میدان امام حسین (ع) چنین نمایشگاهی برپا شده، واقعاً جای خوشحالی دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا اسلامی با اشاره به غرفه‌های جلوه سوگ، تصریح کرد: من شخصاً از غرفه هنر عاشورایی بسیار بهره بردم و چقدر خوب است که زیبایی‌های قیام سیدالشهدا(ع) را با زبان هنر بیان کرده و به تصویر بکشیم.
  
وی با تاکید بر قرار گرفتن شعور حسینی در کنار شور حسینی، گفت: امام حسین(ع) و یاران باوفایش در قیام کربلا به ما درس آزادگی و ازخودگذشتگی دادند و واقعه عاشورا باید برای نسل جوان که در معرض هجمه‌های وحشتناک رسانه‌های غربی و معاند قرار دارند، به خوبی تشریح شود.

اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به برخی از شیوه‌های عزاداری انتقاد کرد و گفت: مولا و سالار ما، آقا سیدالشهدا(ع) است و ما باید حرمت خودمان و این ماه را نگاه داریم.
 
این مداح اهل بیت (ع) اضافه کرد: ما هر چه داریم از اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) است و باید بیش از هر چیز امام عزیزمان را شناخته و الگو قرار دهیم.
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما