جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۳۹۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

دارالقرآن حضرت ابوطالب (ع) با حضور محمود صلاحی افتتاح شد

با حضور محمود صلاحی رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خانواده شهید عیدی، مرکز فعالیتهای قرآنی جنوب شرق پایتخت با نام حضرت ابوطالب(ع) افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در راستای توسعه علوم قرآن و حدیث، دارالقرآن فرهنگسرای خاوران توسط محمود صلاحی افتتاح شد.

رئیس فرهنگسرای خاوران درباره این دارلقرآن گفت:این مرکز خانواده محور است و مقرر شده در تمام سطوح آموزش‌های قرآنی اعم از کلاس‌های علوم قرآنی، علوم تفسیری، سبک زندگی، حدیث‌شناسی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ، تجوید، قرائت، تفسیر، مشاوره قرآنی و پژوهش قرآنی ارائه شود. 

دارالقرآن حضرت ابوطالب (ع) با حضور محمود صلاحی افتتاح شد

آشتیانی تصریح کرد: پرورش نیروی انسانی در حوزه قرآن، آموزش به کودکان از دوره پیش دبستانی، آموزش‌های سبک زندگی در قالب کارگاه‌های آموزشی، آموزش‌های تخصصی و عمومی به تمامی اقشار جامعه از جمله فعالیت‌هایی است که در این مرکز دنبال خواهد شد و این دارالقرآن از اساتید برجسته قرآنی در همه زمینه‌ها بهره خواهد برد. 

وی افزود: می‌توان از دارالقرآن حضرت ابوطالب(ع) به‌عنوان یک اتاق فکر قوی در راستای توسعه مبانی قرآنی در جامعه بهره برد. هدف از نامگذاری این مرکز هم تجلیل از مقام والا‌ی عموی بزرگوار پیامبر اکرم صلی‌اللّه‌علیه‌وآله و پدر گرامی حضرت علی(ع) است که یکی از بزرگ‌ترین حامیان ایشان در ابتدای امر رسالت بود.

دارالقرآن حضرت ابوطالب (ع) با حضور محمود صلاحی افتتاح شد

علاقه مندان برای بهره‌مندی از دارلقرآن و فروشگاه محصولات قرآنی فرهنگسرای خاوذان می توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
برچسب ها: دارالقرآن
نظر شما