جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۵
کد خبر: ۸۴۳۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
هفتمین یادواره شب عاشورایی با حضور بسیجیان برگزار شد؛

صلاحی: امنیت امروز را مدیون شهیدان هستیم

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفتمین یادواره شب عاشورایی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار ایرانی قربانی ترور بوده‌اند، گفت: امروز نیز مدافعان حرم در مبارزه با تروریست‌ها شهید می‌شوند و آرامش‌ و امنیت را مدیون شهیدان هستیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هفتمین یادواره شب عاشورایی با شعار باخبر باش، امام تنها نماند و با حضور بسیجیان و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شب گذشته در سال آمفی‌تئاتر شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری در این مراسم با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: امنیت، اقتصاد، تحصیل و رفاه امروز را مدیون کسانی هستیم که جوانی و زندگی‌شان را تقدیم اسلام و مردم عزیز و کشور ایران کردند. امروز هیچ لفظ و عبارتی را نمی‌توان یافت که از خانواده شهیدان به معنای واقعی قدردانی کرد.
 
صلاحی: ایران از قربانیان تروریست است/ امنیت امروز را مدیون شهیدان هستیم

صلاحی با اشاره به اینکه کشور ایران از قربانیان تروریست است، گفت: ۱۷ هزار ایرانی از رییس جمهور، نخست وزیر، نمایندگان مجلس، وزیر و مردم عادی در دوره‌ای از تاریخ این کشور قربانی ترور بوده‌اند و امروز نیز مدافعان حرم در مبارزه با تروریست‌ها شهید می‌شوند. 
 
کشور ایران امیدوار است هیچ‌کجای دنیا دچار پدیده تروریست نشود
وی افزود:‌ باید از قدرت‌های غربی پرسید که چه کسی از تروریست‌ها نفت می‌خرد و پول و سلاح در اختیار آن‌ها می‌گذارد؟ باید پرسید در طول پنج سالی که در عراق و سوریه میلیون‌ها انسان قربانی تروریست بوده‌اند شما چه کرده‌اید؟ چرا فقط ترور در یک نقطه از جهان واکنش‌های شما را در پی دارد؟ کشور ایران به خصوص پس از انقلاب به صورت صادقانه با تروریست مبارزه کرده است. ایرانی‌ها امیدوارند که هیچ‌کجای دنیا و هیچکس از هر دین و مذهبی دچار پدیده شوم تروریست نشود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری با تاکید بر اینکه نیازمند روشنگری در این مسائل هستیم گفت: باید بصیرت پیدا کنیم و بدانیم روزی بسیج توسط امام(ره) بنیان‌گذاری ‌شد و ما امروز در امنیت و آرامش هستیم و همواره باید قدردان شهدا باشیم.

 

صلاحی: ایران از قربانیان تروریست است/ امنیت امروز را مدیون شهیدان هستیم

در ادامه این برنامه حاج محمد کمیل به مداحی پرداخت و گروه تئاتر شاهد و گروه سرود شهید فرجی به اجرای برنامه پرداختند.

نظر شما