جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۸۴۶۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

ارائه لایحه بر عهده شهرداری است/ از تفکیک وظایف استقبال می‌کنیم

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: ارائه لایحه به شورای اسلامی شهر تهران بر عهده شهرداری است و سازمان فرهنگی هنری در این زمینه امکان اقدام ندارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی محمدی با بیان اینکه از طرح تفکیک ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در شورای شهر استقبال می‌کنیم، گفت: ارائه لایحه به شورای اسلامي شهر تهران بر عهده شهرداری است و سازمان فرهنگی هنری در این موضوع امكان اقدام ندارد.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران لایحه تفکیک ماموریت‌های اجتماعی و فرهنگی در شهرداری را به شورای اسلامي شهر ارائه نداده است، گفت: اساسا سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق تابع شهرداری تهران امکان ارائه لایحه به شورای اسلامي شهر را ندارند و این موضوع بر عهده شهرداری است.
 
وی افزود: در جلسه شورای شهر تهران که در تاریخ ۲۶ مرداد برگزار شد بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه تفکیک مأموریت‌های ‌فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در شهرداری تهران» در دستور کار اعضا قرار گرفت که در نهایت مقرر شد این طرح به صورت عادی در شورا بررسی شود.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد: مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به اهمیت و الزام تفکیک وظایف فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران معتقد است و از این موضوع استقبال می‌کند و رئیس سازمان نیز در جلسات مختلف به این مهم اشاره داشته‌ است.
نظر شما