جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۶
کد خبر: ۸۴۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
رئیس سازمان فرهنگی هنری در دیدار با رئیس خانه هنرمندان:

هم‌افزایی نهادهای هنری به نفع هنر و هنرمندان است

محمود صلاحی در دیدار با مجید رجبی‌معمار بر تعامل و همکاری سازمان فرهنگی هنری و خانه هنرمندان تاکید کرد و هم‌افزایی این دو مجموعه را به نفع هنر و هنرمندان کشور دانست.
هم‌افزایی نهادهای هنری به نفع هنر و هنرمندان استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رییس خانه هنرمندان ایران دیدار کرد. در این دیدار که به منظور تبریک انتصاب مجید رجبی‌معمار به عنوان رییس خانه هنرمندان انجام شد، امیر عبدالحسینی معاون هنری و مهدی محمدی مدیرکل‌ روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونان هنری و پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران حضور داشتند.
 
محمود صلاحی در این دیدار مجید رجبی‌معمار را فردی شاداب و با نشاط و علاقه‌مند به کار و آشنا به هنر دانست و افزود: همکاری و تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خانه هنرمندان ایران به عنوان دو نهاد جریان‌ساز هنری در روند اعتلای هنر اصیل ایرانی اسلامی بسیار موثر و نوید بخش اتفاقات ارزشمند برای جامعه هنری است.

وی با تاکید بر اینکه هم‌افزایی سازمان فرهنگی هنری و خانه هنرمندان به نفع هنر و هنرمندان کشور است، گفت: دیدار هفتگی‌ با هنرمندان، تولید و حمایت از هزار و ۳۷۰ اثر نمایشی در قالب جشنواره‌های هنری و تاسیس مکتبخانه آواز ایران برخی از ماموریت‌های هنری در هشت ماه گذشته سازمان بوده که با مشارکت دیگر نهادهای هنری امیدواریم فعالیت‌های هنری از دو جنبه کمی و کیفی ارتقا یابند.
   
مجید رجبی معمار نیز با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی هنری در تهران نظیر ندارد، تصریح کرد: مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نسبت به اعتلای فرهنگ و هنر اشتیاق دارد و اهالی هنر رییس این سازمان را از جامعه فرهنگ و هنر می‌دانند.
 
رییس خانه هنرمندان ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه استمرار دیدار مسئولان این دو نهاد فرهنگی هنری منشاء اتفاق‌های مهمی در شهر تهران باشد، افزود: با همه توان آماده همکاری برای غنی‌تر شدن رویدادهای مهم و تاثیرگذار هنری شهر تهران مانند جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی هستیم.
 
در این دیدار دوطرف با انتقاد از اینکه برخی نهادهای فرهنگی هنری از اقدام‌های یکدیگر بی‌خبرند و فعالیت‌های موازی انجام می‌دهند؛ برگزاری جلسات مشترک نهادها و سازمان‌های مرتبط را برای برگزاری اقدام‌های فرهنگی هنری ضروری دانستند.
خبرهای مرتبط
نظر شما